تخفیف!

رؤیاهای بیداری (دفتر نخست)

۴۹,۳۰۰ تومان

پاریس ریویو یکی از معتبرترین نشریات ادبی آمریکا و جهان است که نخستین شماره‌اش بهار ۱۹۵۳ در نیویورک منتشر شد. بسیاری از نویسندگان و شاعران برجسته‌ی جهان آثارشان را در این فصل‌نامه منتشر کرده‌اند. با این حال آن‌چه این نشریه را نسبت به سایر مجله‌های ادبی پر آوازه‌تر ساخته، بخشی از آن با عنوان «هنر داستان» است که به گفت‌و‌گو با نویسندگان و شاعران برتر جهان اختصاص دارد.

شناسه محصول: 9786009428922 دسته:

نام کتاب: رؤیاهای بیداری (دفتر نخست)

گفت‌گو‌های پاریس ریویو با نویسندگان برجسته‌ی جهان

نویسندگان: ویلیام فاکنر، جان آپدایک، گابریل گارسیا مارکز، ریموند کارور، میلان کوندرا، ماریو بارگاس یوسا، آلیس مونرو، پل آستر، هاروکی موراکامی، امبرتو اکو

مترجم: شکیبا شریف‌پور، فرشید سادات شریفی

چاپ: اول، پاییز ۱۳۹۳

قیمت ۵۸.۰۰۰

توضیح: پاریس ریویو یکی از معتبرترین نشریات ادبی آمریکا و جهان است که نخستین شماره‌اش بهار ۱۹۵۳ در نیویورک منتشر شد. بسیاری از نویسندگان و شاعران برجسته‌ی جهان آثارشان را در این فصل‌نامه منتشر کرده‌اند. با این حال آن‌چه این نشریه را نسبت به سایر مجله‌های ادبی پر آوازه‌تر ساخته، بخشی از آن با عنوان «هنر داستان» است که به گفت‌و‌گو با نویسندگان و شاعران برتر جهان اختصاص دارد.

انتشارات پارسیک در نظر دارد برخی از این گفت‌و‌گوها را به تدریج در دفترهایی –هر دفتر شامل ده گفت‌و‌گو- با عنوان رؤیاهای بیداری منتشر نماید. عنوان مجموعه از نویسنده‌ی مشهور ژاپنی، هاروکی موراکامی، وام گرفته شده است؛ جایی که او داستان را همچون رؤیایی می‌داند که در بیداری دیده می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رؤیاهای بیداری (دفتر نخست)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا